تکنولوژی همراه با پیج اینستا ، تلگرام ، واتس اپ و گروه های درسی

تکنولوژی همراه با پیج اینستا ، تلگرام ، واتس اپ و گروه های درسی

به وبلاگ ما خوش آمدید ، اینجا همه چی هست ، اخبار تکنولوژی ،تبلیغ پیج اینستا،گروه های تلگرام و واتس اپ مخصوصا گروه های درسی دوازدهم و یازدهم و دهم و یه عالمه مطالب مفید!
تکنولوژی همراه با پیج اینستا ، تلگرام ، واتس اپ و گروه های درسی

تکنولوژی همراه با پیج اینستا ، تلگرام ، واتس اپ و گروه های درسی

به وبلاگ ما خوش آمدید ، اینجا همه چی هست ، اخبار تکنولوژی ،تبلیغ پیج اینستا،گروه های تلگرام و واتس اپ مخصوصا گروه های درسی دوازدهم و یازدهم و دهم و یه عالمه مطالب مفید!

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احمد سعیدی بنام خوش خیال

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احمد سعیدی بنام خوش خیال

برای دانلود این آهنگ فوق العاده زیبا و متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوش خیال

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احمد سعیدی بنام خوش خیال

تو که تو خاطر منی گذشتمو دوست دارم

هر روز درگیرم ولی عاشق این تکرارم

بارون که میزنه هنوز تو کوچه ها راه میرم

حس میکنم نزدیکمی واسه تو چتر میگیرم

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم

حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم

حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

 ♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احمد سعیدی بنام خوش خیال

♫♫♫♫♫♫

تمومه لحظه هامو با خیالت عاشقی کردم

کنار تو تو این خونه با عکسات زندگی کردم

همیشه سهم من بودی همیشه عاشقت بودم

نشد حتی تو این روزا بری یک لحظه از یادم

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم

حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم

حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم


لینک دانلود

 دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد