تکنولوژی همراه با پیج اینستا ، تلگرام ، واتس اپ و گروه های درسی

تکنولوژی همراه با پیج اینستا ، تلگرام ، واتس اپ و گروه های درسی

به وبلاگ ما خوش آمدید ، اینجا همه چی هست ، اخبار تکنولوژی ،تبلیغ پیج اینستا،گروه های تلگرام و واتس اپ مخصوصا گروه های درسی دوازدهم و یازدهم و دهم و یه عالمه مطالب مفید!
تکنولوژی همراه با پیج اینستا ، تلگرام ، واتس اپ و گروه های درسی

تکنولوژی همراه با پیج اینستا ، تلگرام ، واتس اپ و گروه های درسی

به وبلاگ ما خوش آمدید ، اینجا همه چی هست ، اخبار تکنولوژی ،تبلیغ پیج اینستا،گروه های تلگرام و واتس اپ مخصوصا گروه های درسی دوازدهم و یازدهم و دهم و یه عالمه مطالب مفید!

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی با نام ترکم نکن

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی با نام ترکم نکن


دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام ترکم نکن


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی با نام ترکم نکن بالاترین کیفیت

ترانه ، آهنگ و تنظیم : امین حبیبی 

برای دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی با نام ترکم نکن و مشاهده متن به ادامه ی مطلب بروید…  

متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی با نام ترکم نکن :

واسه دل بریدن از من دیره

منو عاشق خودت کردی تو

خیلی وقته که بهت عادت کردم

با تو میبینم همه دنیا رو

تو برام مثه نفس میمونی

زندگی من به تو وابستست

جای هیشکی جز تو توی قلبم نیست

دل عاشقم بهت دلبستست

تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن

تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

نرو تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن

تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی با نام ترکم نکن

♫♫♫♫♫♫

مگه خبر نداری از دلم که

منو اینجوری میذاری و میری

مگه نمیدونی جون منی تو

که داری جونمو از من میگیری

من از دلتنگی میمیرم عزیزم

عزیز من بمون بمون کنارم

عذاب رفتنت برام عذابم

نده طاقت دوریتو ندارم

ببین تا حرف رفتن تو اومد

توی یه لحظه انگار پیر شدم من

هنوز نرفتی و اینجایی اما

تو درد رفتنت اسیر شدم من

تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن

تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

نرو تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن

تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

برچسب ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ امین حبیبی, دانلود آهنگ ترکم نکن, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید امین حبیبی ترکم نکن, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ جدید ترکم نکن از امین حبیبی, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ جدید ترکم نکن امین حبیبی


لینک دانلود


دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت



دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد